1. Müşteri Odaklılık
  • Gereksinimler konusunda müşteri ile uyumlu olmak
  • Müşteriye hızlıca yanıt vermek
  • Müşteri memnuniyetini esas almak
2. Liderlik
  • Kalite sorunlarını tespit eden personeli desteklemek
  • Süreç yaklaşımının kullanılmasını ve risk bazlı düşünmeyi teşvik etmek
  • Maliyet veya iş programı endişesiyle kaliteden ödün vermemek
  • Yapılan işin kalitesiyle gurur duymak ve sorumluluk almak
  • Kalite ile ilgili endişelerini raporlama ve geri bildirim verme konularında çalışanları teşvik etmek
3. Süreçler & Prosedürler
  • Etkili prosedürler, süreçler ve eğitimler uygulamak
  • Kültür ile bir bütün haline gelmiş süreçlere bağlılık göstermek
  • Prosedürleri zamanında geliştirmek ve geri bildirim verilmesini desteklemek
  • Kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek
4. Açık Ortam
  • Sorgulayıcı davranış sergilemek
  • Sorunları şeffaf bir yaklaşım ile ele almak
5. İzleme & İletişim
  • Problemleri kararlı bir şekilde araştırmak ve raporlamak
  • Kazanılan deneyimleri ve en iyi uygulamaları kurumsallaştırılmak üzere paylaşmak
6. Bilgi & Sürdürülebilirlik
  • Kurumsal bilgiyi korumak ve sürdürmek
  • Kurum kültürünü sürdürmek
  • Yetkinlik ve kariyer gelişimini teşvik etmek